|
|
| Author |
Message |
Gelip
|
Posted: 2009-11-15, 10:30 | |
Model odtwarzacza: ONKYO DV-SP404E |
|
|
Przeczytałem cały temat (17 stron) z którego wynika że na pewno dobry jest kabel od Nokii 6110. W pliku MtzConnectors jest opis złącza tej Nokii (takie szerokie). Wpisałem więc w allegro kabel Nokia 6110 i tam są tylko kable USB-mini USB. O co tu chodzi - czy są 2 różne modele Nokii 6110 z dwoma różnymi wejściami? Sorry ale nie znam się na telefonach za bardzo.
================================================================
OK już wiem  Są 2 różne Nokie 6110 a mnie interesuje ta starsza z antenką  . Szukam na necie tego kabla i znalazłem takie coś jak kabel Dejan v1.05 http://www.multi-com.pl/i...categories.html Dejan to chyba flasher. Czy ten kabel nada się do ONKYO?
Znalazłem też konwerter EM204 RS232 - TTL bo o to tutaj chyba chodzi i w ogóle fajny sklep który prowadzi sprzedaż również na allegro
Konwerter EM204 ma 3 piny TX, RX, GND takie jakie potrzeba do zaprogramowania ONKYO
http://elkom-serwis.com.p...-interfejsy,179
Do tego kupujemy sobie w tym samym sklepie np. PINY WTYK 1x40 PROSTY http://elkom-serwis.com.p...0-prosty-2-54mm który wlutowujemy do ONKYO i już mamy ładne połączenie odtwarzacza z PC |
| |
|
|
|
|
|
 |
Sponsor
|
|
 |
dinderi

Helped: 24 times Age: 38 Joined: 04 Feb 2006 Posts: 2871 Location: Warszawa i okolice
|
Posted: 2009-11-15, 21:51 | |
Model odtwarzacza: Pioneer DV-380, DV-393, DV-300, DV-400, Onkyo dv-sp404e |
|
|
Tak dla przypomnienia,
kabelek za grosze można sobie zmontowac samemu wg schematów http://forum.pioneerdivx....ion=file&id=141 |
_________________ >>Firmware do wgrywania kablem danych<<
Cześć Guest! Jeśli masz wątpliwości, jak opisać swój problem, zajrzyj tutaj.
Zapraszam wszystkich do systematycznego przypominania sobie treści regulaminu!
ATTENTION! I do not answer any technical questions, asked as PM! Please, write your problem at forum.